Pages

Wednesday, January 15, 2014

En fylla-i-lista i brist på annat att göra

Tio fakta
* Hemstad/ort - Bærum (Norge) 
* hårfärg - blond/brunette 
* Längd - 1,71
* Frisyr - halvlångt(med lugg) till brösten
* Ögonfärg - melerade dvs. skiftar mellan grått/grönt/blått
* Skostorlek - 38-39 
* Humör - kan förbättras
* Vänster eller högerhänt - höger
* Nationalitet - Svensk
* Pratar - Svenska, Norska, Engelska

Tio saker om ditt liv
* Har du nånsin varit kär? - japp
* Tror du på kärlek? - inte just nu
* Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - jag lär mig av mina misstag
* Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - njae
* Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja
* Har du nånsin blivit kär i din bästa killkompis ? - nej
* Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - ja *host host* bill kaulitz.. hahaha
* Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja, trivs bäst i friheten 
* Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - inte vad jag vet
* Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - det kan hända..


Tio saker
* Kärlek eller pengar? - kärlek
* Vin eller öl? - vin isf
* Dag eller natt? - båda har sin charm
* One night stand eller förhållande? friends with benefits
* Tv eller internet? - internet
* Pepsi eller cola? - ingen fan av kolsyra
* Vild fest eller hemmakväll ? - beror på humöret
* Färgfoto eller svartvita? - färg
* Telefonkontakt eller face to face? - F2F
* Hund eller katt? - Båda

Har du nånsin
* Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - ja
* Har du nånsin viljat ta livet av dig? - ja
* Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
* Har du hoppat bungy jump? - nope
* Har du nånsin varit med i en olycka? - ja, flera stycken
* Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej, men kladdkaka..
* Har du nånsin önskat någon riktigt illa? - OM jag har
* Har du nånsin gått på bio ensam? - Yes, i BKK
* Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - ja
* Har du nånsin tyckt att världen suger? - japp oh yes
8 känslor
* Saknar du någon just nu? - mina vänner
* Är du glad? trött
* Är du fundersam? - alltid
* Är du uttråkad? - aa
* Är du tysk? - i wish
* Är du italienare? - nästan
* Är du fransk? - inte fan
* Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nejnejnejnejnej. skilda som peppar och tvål i en vattenskål.


Om dig
* Hur mycket är klockan just nu? - 11.18 PM Thai-time
* Namn? - Lykke
* Smeknamn? - Lykkeliten, Lyckan, eller som min Cissi brukade kalla mig som liten; Lykkepykkepäronsmycke
* Vart bor du? - Norge

* Hur många barn vill du ha? - 2-3 om man ens orkar
* Vill du gifta dig?- tror aldrig jag vågar
* Rullar du spaghettin eller skär du den? - rullar
* Har du ätit sushi ? - JAW! Varje dag till frukost på hotellet vi bor på just nu  *^_^*
* Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - ingen
* Humör? - rastlös mysklump kan vi säga


Fyra grejer
* Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nope
* Sover du helst själv eller med någon? - själv (pratar så jäkla mycket skit i sömnen)
* Tror du på spöken? - jag såg vad vi tror var mammas avlidna bror i hennes sovrum när jag var yngre 
* Har du en hund? - Mitt lilla hjärta dog 4 september 2013. Värsta dan i mitt liv
Skulle
* Skulle du vilja vara längre? - nej
* Skulle du vilja tatuera dig? - yes, när jag ritat klart den
* Skulle du vilja ha sex nu? - yes
* Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej
* Skulle du vilja skriva en bok? - Jag döper den "Thai-Tim och Raket-Farmor på äventyr"

Kan du
* Kan du röra på öronen? - ja
* Kan du slicka dig på näsan? - neej hahah
* Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
* Kan dina föräldrar lita på dig? - absolut
* Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - absolut
* Kan du va på en fest utan att dricka? - ja
* Kan dina vänner lita på dig? - självklart!
* Kan du tänka att pierca dig i naveln? - aldrig livet
* Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ... vilken affär?

Har du
* Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - faktisk inte. Annars fick jag värsta skuldkänslor och sa det dan därefter. 
* Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
* Har du syskon? ja, en syrra & a-brother-from-another-mother
* Har du ljugit på någon fråga än då? - neej
* Har dina föräldrar ljugit för dig? - "tomten finns"
* Har du varit full den här månaden? - nope
* Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - nä
* Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej, men tack för påminnelsen
* Har du pussat någon som är tre år äldre?- ja
* Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej, men en dag.. 

Vem
* Vem älskar du? - dom närmsta
* Vem kan du berätta allt för? - dom närmsta
* Vem vill du bli full med? - hahaha, Mari!! Porsön har visst sin charm också
* Vem är den bästa artisten? - can't choose, men var hel-kär i TokioHotel som yngre
* Vem pratade du senast i telefon med? - mamma
* Vem är snällast i världen? - Line <3
* Vem vill du prata med? - Syrran
* Vem sov du senast med? - bredvid mammi tror jag
* Vem vet allt om dig? - syrran
* Vem hatar du mest? - hahaha många in the past
* Vem kramade du senast? - ... Syrran tror jag 



XOXO
LYCKAN

1 comment:

  1. Hvordan lære svensk? Lese fine Lykke sin blogg <3

    ReplyDelete